Fotolinjens utställning 2014

Notebook Permalink

 

Bilder från vår vernissage på Kulturfyren, Skeppsholmen den 5:e juni.

Först måste jag bara ursäkta för en så tom blogg... men det har varit så mycket med annat nu. Vi hade finissage och avslutning förra torsdagen och sen var det Summerburst hela helgen. Blandade känslor... Tråkigt att året på Fotolinjen gått så fort för jag har träffat så många fina människor och lärt mig så mycket mer inom fotografi. Men nu är det äntligen dags att lägga allt fokus på mitt företag MY VESTLUND Photography ♥ 

Tokigt när man tänker efter, när jag startade den här bloggen 2009 trodde jag aldrig att jag som 20 åring (okej 19 men fyller 20 den 4:e juli...) skulle driva eget och redan ha hittat mitt drömyrke. 
 
 
Summerburst i Sthlm var galet kul, ni kanske sett bilder på min instagram? Efter helgen fick jag feber så det var inte lika kul men nu är jag på bättringsvägen. Midsommar firas enligt vår tradition i mormors mysiga stuga med min härliga släkt. 
 
 
Ha det bäst så hörs vi!

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Cissi

Låter som att du har en massa kul för dig.. Blir lätt att det ekar tomt under sommarn ;)

2014-06-22 @ 11:39:45
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks