Bloggerfys Sponsrade inlägg

Notebook Permalink

Ibland händer det att jag får frågor som "Tjänar du pengar på bloggen? Hur hittar du alla sponsorer? Kan jag också bli sponsrad fast jag har en liten blogg?"
 
Jag är själv medlem på Bloggerfy där man kan tjäna pengar på sponsrade inlägg och länkar. Det är ett smidigt och enkelt att förstå. För att publicera sponsrade inlägg behöver du inte ha många besökare utan Bloggerfy är till för alla bloggar. Stora som små. 
 
Med Bloggerfys Sponsrade inlägg kan du tjäna 35-80 kr för ett sponsrat inlägg som är relevant för din blogg och dina läsare, Bloggerfys inlägg är enkla att skriva och man får oftast välja fritt vilka produkter och tjänster från ett specifikt företag man vill skriva om. Fri text på 150-200 ord och max en länk till annonsören, du får ofta låna bilder från annonsören och använda egna bilder vilket gör att inlägget blir personligt och inspirerande.

Just nu har Bloggerfy flera videokampanjer som är aktuella för dig som vill publicera och skriva om välkända varumärken. Bloggerfy har ett stort utbud av sponsrade inlägg så det finns alltid något som passar just din blogg att skriva om oavsett kategori vare sig du bloggar om mode, skönhet eller inredning.
 
Det är enkelt att skriva inlägg inom ditt bloggområde som du kanske ändå skulle skrivit om, enda skillnaden är att du får betalt för det! Visst låter det grymt? Vill du också registrera dig på Bloggerfy? Bli medlem här!
 
Ni som redan är medlemmar, kommentera gärna vad ni tycker och hur det fungerar för er.

Detta inlägg är sponsrat.

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: MADDISENJ.SE

Jag använder också bloggerfy, riktigt bra sida

2013-11-30 @ 11:18:42
URL: http://maddisenj.se

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks