Vad gör en blogg mer intressant?

Blogg tips! Permalink


För några veckor sen svarade jag på en fråga som jag fick av en gullig läsare - Hur gör man en blogg bättre?

Såhär svarade jag:

Hej fina du!

Självklart kan jag svara vad jag tycker men jag är inget proffs hihi. Men din blogg ser jätte tjusig ut. Men visst kan jag ge lite råd. Jag brukar tänka såhär: Vad skulle jag själv vilja läsa om? För att göra bloggen så intressant som möjligt.

Uppdatera flera gånger om dagen. Inlägg i olika kategorier. T.ex ett inlägg om mode, ett om fototips & ett om vardagen. Variera! (Själv kan jag vara riktigt dålig på det. Men ska försöka förbättra mig!)

Det tråkigaste är om man bara skriver om vad man gjort. Tyvärr så bryr sig inte folk så mycket om sånt. Om det inte handlar om något speciellt förstås. Lägg ut mycket bilder på dig och vad du äter. Folk tycker sånt är intressant av någon konstig anledning...

Fyll din blogg med massor av bilder så har du kommit en bit på vägen. Det är stor konkurrens för att bli storbloggare. Men ge inte upp, det tänker inte jag göra i alla fall!

Kram och hoppas du föll för tipsen ♥


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Ronja

My?! får jag äta upp dig? Dina foton, helt makalöst fina och helt perfekt!

Mhhh... Älskar dom verklige!

2011-01-19 @ 22:23:51

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks