Skälby IBK P-97

♦ Foto - Övriga motiv Permalink

Vid 21.00 kom vi hem till Västerås igen efter en dag full av fika & innebandy.
Här är en hel del bilder från dagen i Uppsala!

Lite bilder från första matchen idag. Skälby mötte Segeltorp och Skälby vann med 3-1.

Dagen i Uppsala bestod också av fika...

Mammi mumsa på!

Danne gjorde snygga miner!

Medans jag åt med haklapp..

Super mysigt Café och farligt gott var det där också.

Vandrade vidare till nästa fik...

Midroc Elctro wihoo!

pss från finland
6-1
Sista matchen för idag så mötte de finska motståndare Pss, Skälby vann med 6-1

Det var en toppen dag! Jag träffade också på en trevlig fotograf och hon låna ut sitt grymma teleobjektiv till mig. Så fick provfota lite med det. Super gulligt av henne!


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: EMelie

Där var visst brorn min med på bild hehe ;)

2011-01-06 @ 13:25:41
URL: http://scenbloggen.com/emelietenselius
Postat av: Annika B

Hej My! Så fin din blogg är! Du är jätteduktig!

Var ju tvungen att kika på lite bilder från Uppsala efter tips från Veronika. Ser att vi missade en massa gott fika..... :)

2011-01-06 @ 20:28:26
Postat av: Pia Nordlander

Bara så himla kul att se glädjen när du fotograferade med mitt objektiv, bra bilder tar du också. Jätte kul att se :) Hälsa till brorsan och Gratta från mig och Simon till guldet :)

2011-01-06 @ 21:02:10
URL: http://bildn.se

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks