○ Riktig vänskap bryts aldrig

Nöjen & Resor ♥ Permalink

Mina fina tjejer kom över för att mysa med mig.

Vi mumsade på pizza & prata om secrets.

Moa är för tillfället väääldigt kär i sin nya mobil...

Emmis.

tja

Bästisen fick sin julklapp. Liiite sent jag vet...

Moa överlycklig! Jag skrev ut en hel del bilder från våra fina år tillsammans. Från att vi förlovade oss på Malta till nu idag då vi hänger i stockholm och går på idol audition och sånt stuff.

Ni är bäst. Tack för att ni finns!


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Michaela / foto, bloggdesign och vardagsliv

svar;



God fortsättning på det nya året!

Hoppas att du har haft en riktigt bra start på det här nya året och att din nyårsafton var riktigt fin!

2011-01-03 @ 09:40:36
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: A N N A

i vilket program gjorde du din header ?

2011-01-03 @ 11:08:52
Postat av: Anastasia Beckman

Tummen upp för riktig vänskap!

2011-01-04 @ 11:11:10
URL: http://anastasiabeckman.devote.se

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks