Mardröm

Personligt! Permalink


De här dagarna har jag tillbringat i en liten by som inte många vet om. Isolerad från verkligheten. Jag grät och sa till mamma. Jag vill inte åka hem. Men jag vet innerst inne att jag alltid kommer återvända hit. Oavsett vad jag varit med om och hur illa jag mår. Men det tar bara olika lång tid.

Jag vaknar upp ur en mardröm. Men jag känner paniken så fort jag inser att allt hänt i verkligheten. Jag föll så hårt men han var inte där för att fånga mig. Det är allt jag vill, att vara fångad och han underlät att göra just det. Mitt hjärta är förstört.

Vi höll vårt vackra distansförhållande i liv 1 år, 10 månader och 13 dagar.  De var de bästa dagarna i mitt liv. Att han inte älskar mig längre är nog den läskigaste känslan i världen. Att inte vara älskad tillbaka. Jag vet att det gick upp och ner i vårt förhållande. Men jag ville aldrig ge upp. För kärleken till dig är starkare än något annat.

Jag kan sluta mina ögon och be att han kommer tillbaks.
Eller kan jag öppna mina ögon och gråta över att han lämnade mig.
Mitt hjärta kan vara tomt för att jag inte kan se honom.
Eller det kan vara fullt av den kärlek jag känner.
Glädjen över att jag fick chansen att lära känna honom.
Jag kan vända mig från morgondagen och sörja gårdagen.
Eller kan jag vara lycklig imorgon för att han var en del av mitt liv igår.
Jag kan gråta, stänga min själ, vara tom och vända ryggen mot livet.
Eller kan jag göra det han vill.
- Le, öppna mina ögon, älska och gå vidare.


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: big fan

de låter som du och din pojkvän gjort slut? ja är lessen :( krya eller vad man sejjer <3 bästa bloggen !

2011-01-23 @ 23:02:20
Postat av: Ronja

My ta hand om dig, fint skrivet!<3

2011-01-23 @ 23:16:47
Postat av: julia flamborg

gumman!!! hör av dig om du vill!<3 love you!

2011-01-23 @ 23:46:08
URL: http://jflamborg.blogg.se/
Postat av: Julia

åh herregud hjärtat jag vet inte vad jag ska säga för jag är helt mållös, jag grät när jag läste det där och fick så oerhört ont i hjärtat... jag tänker på dig inatt gumman. folk hatar när man säger "jag vet hur det känns", men tro mig, jag vet verkligen hur det känns. jag känner med varje ord du skriver. jag ville bara att du ska veta att jag finns om det skulle vara något, kram på dig finaste my<3



2011-01-24 @ 00:01:58
URL: http://showbyjulia.devote.se
Postat av: Anastasia Beckman

Jättefin text My..

Jag vet att det gör jätteont just nu, men det kommer bli bättre. Du har alltid människorna runt omkring dig som kan göra dig gladare!

Kramar<3

2011-01-24 @ 10:25:26
URL: http://anastasiabeckman.devote.se
Postat av: carina Vestlund

Hej gumman!

Du vet att mina tankar är med dej, ta hand om dej.

Din faster.

2011-01-24 @ 10:25:31
Postat av: Linnea

<3

2011-01-24 @ 11:31:58
URL: http://entertainmentbyme.blogg.se/
Postat av: Alexandra

vad fint du skriver :) om den handlar om dig så hoppas jag det blir bättre snart!

2011-01-24 @ 14:59:28
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh va synd! :( Ta hand om dig!

2011-01-24 @ 18:02:39
URL: http://fototh.blogg.se/
Postat av: Caroline

Bamsekramar till dig My.. det är och FÅR vara en jättejobbig tid innan du sakta men säkert hittar tillbaka till dig själv.. <3

2011-01-26 @ 22:08:28
Postat av: myra

jättefin text my.

<3

2011-01-31 @ 23:41:05

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks