Oktober är här!

Personligt! Permalink

Här är lite random pics från min blogg från oktober 2009:


Nr 1 - My i höstens färger.
Nr 2 - Snyggat till frillan liteee grann.
Nr 3 - Spela in en snutt med spice girl tema men vännerna. Kommer upp på bloggen!
Nr 4 - Klättrade i träd med Mois.
Nr 5 - Utklädnaden till en spice girl-medlem.
Nr 6 - Intresset för vatten foton dök upp..
Nr 7 - Inlämning för fotouppgift - Klicka här för att se bilden stor!
Nr 8 - Redovisning för årtionden.
Nr 9 - Designa min egna loggbok.
Nr 10 - Fick hem mitt porträtt. Rekord långt hår!
Nr 11 - Firade min söta morfar! Vi sjöng singstar där på bilden hihi.
Nr 12 - En bild på mig & min bästa bästa bästa vän. Vad vore jag utan henne?
Nr 13 - En stor förbild. Han fick mig att ändra mitt tänkande. Googla på The Scary Guy om du aldrig hört talas om honom. Han är GRYYYYYM!!! (läs ett inlägg)
Nr 14 - Lycklig My i kalla oktober!

Hoppas denna månad blir lika härlig som förra årets Oktober!



♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks