Gray Day

Clothes and stuff Permalink


Hallå! Så typiskt att mitt vackra hår som jag kämpa med imorse skulle vara förstört vid det här laget... Men som tur har My alltid en plan B så jag har faktiskt gjort ett litet videoinlägg där man kan se frisyren jag hade, tänkte publicera den lite senare. Håll utkik!!

Vad har hänt idag då? Inte så värst mycket förutom lite skola och ja sånt som en vanlig tonårig gör om dagarna. Förresten... jag gjorde en hemlig grej också. Kan inte tala om vad det är men kan lova att det som jag gjorde dyker upp om några veckor. Så var gärna lite nyfikna!

Ha det bäst! Jag har studiedag imorgon yeeeeees ♥


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: annis

Omröstningen av marabou favoriter har gett ett resultat. Kolla in bloggen för att se! :)

2010-10-07 @ 19:49:54
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks