Bröllopsdikt

My parents wedding day Permalink

Jag tänkte dela med mig av dikten jag gav till mina föräldrar på deras bröllopsdag nu i somras 7 Augusti 2010.

För er som inte var med på bröllopsfrukosten missade min lilla dikt och därför publicerar jag den här så ni får möjlighet att läsa den.

Här ser ni tydligt min underbara klänning! Visst är den läcker??


Vi har aldrig väntat på denna dag. Den fanns faktiskt inte i våra hjärnor. Att vår far och mor skulle gifta sig… det fanns inte.

Den kärlek vi har får se i era ögon då ni tittar på varandra,  den kärleken är tusen tusen gånger viktigare, än den saken att ni måste vara gifta.
Jag och min bror är oerhört tacksamma att vi fick hamna i så trygga händer. Det går inte att försöka formulera sig här på detta papper hur lyckliga vi är. Ni är världens bästa föräldrar. Oavsett om vi ibland är förjävliga, busiga, dumma & helst av allt inte vill lyssna på er!
ALL KÄRLEK TILL ER
Från er dotter & son
Vi har aldrig väntat på denna dag. Den fanns faktiskt inte i våra hjärnor. Att vår far och mor skulle gifta sig… det fanns inte.

Den kärlek vi får se i era ögon då ni tittar på varandra,  den kärleken är tusen tusen gånger viktigare, än den saken att ni måste vara gifta.

Jag och min bror är oerhört tacksamma att vi fick hamna i så trygga händer. Det går inte att försöka formulera sig här på detta papper hur lyckliga vi är. Ni är världens bästa föräldrar. Oavsett om vi ibland är förjävliga, busiga, dumma & helst av allt inte vill lyssna på er!

ALL KÄRLEK TILL ER
Från er dotter & son


Har du missat bröllopsbilderna?

För att se del 1 klicka här!
Se del 2 här!


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Anonym

sv: tack :D

2010-10-13 @ 19:02:07
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Ingrid

guud sån fin blogg!! härliga bilder :)

2010-10-13 @ 20:51:08
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks