Blivit utmanad...

Frågor och svar Permalink

Bild tagen i somras.


Blev utmanad av Moa för några dagar sen. Så här kommer frågorna & SVAREN:

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 ? vad står där?
Jag satt och jobba och sen såg jag….
(från min dagbok)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Luften
3. Vad var det senaste du såg på tv?
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bilder
8. Vad har du på dig?
9. Drömde du något inatt? I så fall ? vad?
Jag minns inte mina drömmar nu för tiden…
10. När skrattade du senast?
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Bilder på mina fotografier
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag ser konstiga saker varje dag.
13. Vad tycker du om den här listan?
Rätt tråkiga frågor om jag ska vara ärlig.
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Tro det eller ej. Jag skulle skänka bort mycket av pengarna till goda ändamål! Pengar är faktiskt inte allt. Men självklart skulle jag spara en del så jag klarar mig ekonomsikt.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle se till så att alla som inte var tacksamma för sitt liv, alltså folk som tar självmord skulle kunna ge sina liv till de sjuka, de som verkligen vill fortsätta leva, men hindras...
18. Tycker du om att dansa?
Jo det är skoj, särkilt på fest!
19. George Bush?
… är inte snygg!
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Tihi, jag har alltid varit förälskad i namnet Angelica så om jag nån gång i framtiden får barn och det blir en liten flicka så ska hon heta det.
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Barcelona skulle inte vara fel!
24. Vilka personer vill du ska svara på de här frågorna?
karolinareit.devote.se
anastasiabeckman.devote.se
showbyjulia.devote.se

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 ? vad står där?
Jag satt och jobba och sen såg jag… - (från min dagbok)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Luften

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Idol i fredags!

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är
13.45 (rätt är 13.42)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Gubben i lådan, haha.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag cyklade hem från jobbet. Det snö/regnade, inte så kul...

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Kolla på bilder

8. Vad har du på dig?
Inget? Närå, trosor, strumpor, bh, mysbyxor och en skön t-shirt. Ni vet sånt där man har en söndag!

9. Drömde du något inatt? I så fall ? vad?
Jag minns inte mina drömmar nu för tiden…

10. När skrattade du senast?
Idag när björnen kom och hälsa på barnen. Dem var så glad och det var riktigt kul!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Bilder på mina fotografier

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag ser konstiga saker varje dag.

13. Vad tycker du om den här listan?
Rätt tråkiga frågor om jag ska vara ärlig.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Försoning hemma hos Michaela igår kväll!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Tro det eller ej. Jag skulle skänka bort mycket av pengarna till goda ändamål! Pengar är faktiskt inte allt. Men självklart skulle jag spara en del så jag klarar mig ekonomsikt.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag har egentligen inget jag vill dela med mig av. Det ni inte vet... ska ni inte veta! Hehe men okej. Kan berätta två små grejer: Jag håller på att skriva en lista "vad jag ska göra innan jag dör". Sånt där man drömmer om med andra ord. Den andra saken jag väljer att avslöja är att jag har en fickkniv i mitt rum gömd. Super smart i fall det kommer tjuvar! Jag hoppas verkligen inte dem läser min blogg... För då är det kört.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag vill att människor förstår att att de har makten att skapa en förändring i sin egen värld genom att ta fullt ansvar för sitt eget beteende.

18. Tycker du om att dansa?
Jo det är skoj, särskilt på fest!

19. George Bush?
… är inte snygg!

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Tihi, jag har alltid varit förälskad i namnet Angelica så om jag nån gång i framtiden får barn och det blir en liten flicka så ska hon heta det.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Barcelona skulle inte vara fel! Men jag trivs så bra i Sverige.

24. Vilka personer vill du ska svara på de här frågorna?
www.karolinareit.devote.se
www.anastasiabeckman.devote.se
www.showbyjulia.devote.se


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Anonym

Det är alltid kul att titta på tv. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-24 @ 16:44:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks