Befinner mig i Västerås igen.

Notebook Permalink

Idag 3 november 2010 fick Nicklas för första gången smaka Sushi. Det var ingen tumme upp för honom...

Men en tumme upp för att han börjar förstå min kärlek för fotografi...

Tjohoo!! ♥♥♥

Nu är klockan sent jag vet... Tänkte bara skriva av mig lite om dagen. Nicklas sitter och umgås med min bror så jag har chansen att blogga nu!

Idag åkte jag inte hem själv på tåget. Nicklas satt bredvid mig och det var ganska ovant. Jag som alltid åker själv. Det känns så underbart att vara med honom. Åh jag önskar verkligen att vi bodde nära varandra. Att vi kunde träffas ofta. Den här veckan har varit den bästa på länge kan jag erkänna. Jag känner mig liksom hel med honom.

Jag bjöd han på sushi nu ikväll. Haha jag som älskar det vill ju självklart att han också ska få testa min favoriträtt. Men njaa han gillade det inte. Buhuuuuu. Men man kan ju inte vara för lika, eller hur?

Godnatt, vi får se vad morgondagens trevligheter bjuder på. Det enda jag vet är att jag vaknar upp bredvid den vackraste människan på jorden...


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

Allt bra :-)?

2010-11-04 @ 12:14:15
URL: http://vannichis.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks