Live from Barca

Nöjen & Resor ♥ Permalink
Hej hopp alla svenska lasare!

Det ar toppen har i Barcelona. Flygningen gick bra forutom att personalen gjorde mig dov, haha dock inte bokstavligt talat.

Nu har jag precis atit en god frukost och ska snart ut pa beachen. Det ar sa grym stad det har! Det ar som att man ar med i en film. Ni vet en lang standpromenad & en massa manniskor som gar, cyklar, joggar, aker rollerblades, ja sant stuff.

I sondas sa var vi pa en fotbollsmatch. Sa jakla coolt, ni kan inte forestalla er! Men tank er att vara pa varldens storsta fotbollsarena!!!

Och shoppingen har ar otrolig! HIHI har typ kopt nagot plagg varje dag.. Hittade en klanning till niornas middag ocksa.

Nu maste jag ga,  PS. Jag har redan fotat sa mycket att kortet ar fullt, sa har varit tvungen att ta bort lite onodiga kort. Men enligt My sa ar inga kort onodiga. Nej men puss och hej!

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: M A L I N H E

Har en tävling på min blogg i smamarbete med www.kaffebrus.com! vinsten är valfritt under 500kronor! Läs mer här :



http://malinhee.blogg.se/2010/may/tavling.html#comment

2010-05-18 @ 19:38:49
URL: http://malinhee.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks