Foto redigeringsprogram gratis!

Fototricks Permalink
Riktigt bra program jag använder mig av mycket är dessa två. Dessutom är dom gratis.


Photoscape, ett väldigt lätthanterat redigeringsprogram. Du kan göra väldigt mycket. Vill du ha fina runda kanter på din bild så ska du genast ladda ner detta här: Ladda ner

Picasa, det här programmet är så smidigt! Du kan göra collage och mycket annat på bara någon minut. Du måste bara ha det. PS. det är också lätthanterat. Ladda ner


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Lasse

Hej.Är ute efter ett program där jag kan lägga en text under bilden. Sökt detta men förstår nog inte.

Hade Windows XP innan, där fanns ett red.program där jag kunde göra detta. Finns säkert här oxå,men......

Hjälp mej snälla.

Lasse.

2011-06-17 @ 08:14:56
Postat av: annie

hej :) hissar din blogg! :D men jag tänkte ladda ner photoscape. men när jag klickar länken så kommer 3 olika nedladdningsalternativ. alltså från vilken hemsida eller vad det heter. vilken ska jag välja?

2011-12-28 @ 16:57:11
URL: http://kkingdom.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har photoscape i datorn, men fattar inte riktigt hur allt fungerar, kan inte du typ fixa ett inlägg och visa lite hur man kan göra för att redigera bilderna bra? :D

2011-12-30 @ 11:00:57
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks