Äventyr på gång!

Stugan Permalink
Visst är det en gullig ekorre? 5 points av mig & Moa. En bra anledning till att köpa rullen.
Mina tvilling brorsor!
Mästerkockarna
Gissa vad vi åt?...he he
Vår yatch!
Nu blir det äventyr på bloggen i två veckor för jag, min bästa vän, min bror, hans bästa vän och familjen kommer ha hur kul som helst här i vår stuga. Toppen!

Imorgon bär det iväg till Leksand sommarland wiiihooo. Let's start the show!!! YEEAH


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: ♥ Linneas Fotoblogg

Häftigt! :D

Har kollat igenom din blogg lite, den verkar vara intressant med många bra bilder, vad har du för kamera?

Föresten har själv en fotoblogg, vi kanske kan följa varandra med bloglovin?

Kramar

2010-07-20 @ 11:30:12
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks