utan vän

Notebook Permalink

Hej kära gamla blogg!

Det var ett tag sen jag postade ett litet inlägg. Men nu är jag tillbaks igen. Pigg, fräsch och liteeee bruun hihi! Här i stugan har jag haft det bra. Jag och Moa har varit på vatten skidläger två dagar och fått licens så nu kan jag börja tävla (wow tänker ni). Idag åkte min bästa vän hem igen! Men det var jäkligt tur att hon och jag fick denna tid att tillbringa tillsammans - för det blir nog inte mer än så i sommar.

Sov underbart nu så hörs vi imorgon med mycket pics från denna vecka som varit. Adiós Amigos!
Moa, Isac & jag ♥



♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: tycjan ツ

SV; Okej :)

Toppen! :)

2010-07-20 @ 00:05:44
URL: http://tycjan.blogg.se/
Postat av: sandra

tack vad söt du är!



det blir ltie sådär med uppdatering på sommaren, men sen så visar alla upp så fina & underbar sommarbilder att man snabbt glömmer att det gått ett tag mellan inläggen ;P

2010-07-20 @ 15:46:09
URL: http://wearenowhere.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks