Tisdag

♦ Foto - Stad och byggnader Permalink
Foto taget idag på stan.

Hejhej!

Mycket händer just nu. Jobb och annat kul! Men jag försöker uppdatera er så mycket som det går. Imorgon kommer jag till exempel släppa en tävling här på bloggen. Pris: Veckans blogg.

Förresten! Såg att jag fått lite förslag på lite tricks. Blir toppen att dela med mig om dom. Men håll utkik, det kan ta några dagar eftersom jag har bilder att redigera som ska vara skickade senast i slutet av denna vecka.

Stora kramar My ♥



♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: alice

najs

2010-07-07 @ 10:02:20
URL: http://alicexp.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej my, skulle gärna vilja veta hur man Gör ett fotokollage och hur man sparar bilder, så man kan lägga upp dom på andra sidor, i photoshop eleménts 7, tacksam för svar! kram!

2010-07-07 @ 13:32:44
Postat av: Lovjo

Sjuuuuukt snygg bild på skyskrapan!

2011-06-21 @ 19:36:02
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks