BRÖLLOPSKLÄNNINGAR

Notebook Permalink
God natt på er!

Innan jag hoppar i säng så vill jag bara berätta om vilken fantastiskt dag det har varit. Tidigare under dagen var jag på stan med bror & mamma för att hitta den perfekta outfiten till mina föräldrars bröllop. Åh självklart tog hon fram en jätte fin som hon tyckte passa mig. Efter att fått på sig den så utbrast jag i ett "WOW, ÄR DET VERKLIGEN JAG?" Och mamma torka snabbt bort tårarna när hon såg brorsan och jag i så fantastiskt välsydda kläderna. (Jag ber så mycket om ursäkt för att det enda jag skrivit om under den senaste tiden handlar om bröllopet - men ser verkligen fram emot det & SNART ÄR DET DAGS!

Nu på kvällen har vi varit på rixfm festivalen. Nej, man blir faktiskt lite bortskämd nu under sommarn. Allting är nästan perfekt!

PS. Imorgon lägger jag in ett videoinlägg från festivalen då mina vänner åkte en läskig karusell + lite saker som jag köpt nyligen och stuff jag glömt visat ♥ PUSS PUSS så hörs vi imorgon. Natti!

Jag idag inne på Ruths


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks