Välkommna hem!

Notebook Permalink


My blir business girl. Kavaj köpt i Amsterdam.

Förlåt för dålig uppdatering denna helg. Men har lagt all min tid åt farmor och farfar & min sötis pojke.
Mamma och pappa kom hem för bara någon timme sen. Så nu blir allting som vanligt igen. Pappas föräldrar lämna oss alldeles nyss. Det var verkligen mysigt med dem här.

Nicklas sov över hos mig igår, när han somnat låg jag och kolla på honom länge. Då njöt jag verkligen av att jag hade han så nära intill mig. För jag visste ju att imorgon skulle han få lämna mig och Västerås, för att åka hem till sitt.


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: lovisa

riktigt härligt o höra! ((: <3



hoppas att din morgondag blir riktigt bra! (:<3

2009-09-27 @ 21:26:51
URL: http://lovisafrick.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks