My ska mysa!

Notebook Permalink
Dagen gick riktigt fort. Jag ska försöka lägga ner väldigt mycket tid åt skolan den här veckan så förvänta er inte mer än 1 inlägg om dagen. Moa och jag tog vår andra tandemcykel-tur idag till skolan. Det kändes underbart!
Sedan på kvällen tog jag en jogging-runda runt svartån.

Mormor fyller år idag. Så grattis till henne!
Hela familjen sjöng i telefonen. 

Nu bara för en stund sen ringde min faster mig. Vi pratade om allt mellan himmel och jord.



Just nu ska jag lägga mig i sängen som är nybäddad med rena lakan och titta på The O.C (season 4)
Snacka om att jag kommer somna skönt..

Vi hörs imorgon bloggen♥

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Anonym

Skriv något sött♥

Jag älskar dej, vad du är söt där isängen ,du blev väldigt fin i håret ska du veta, ser lite äldere ut,fast jag älskade att se ditt långa hår. Vi hörs jag ringer någon dag, din faster Carina

2009-09-09 @ 17:21:58
Postat av: carina (faster)

Skriv något sött♥

2009-09-09 @ 17:34:53
Postat av: Carina Vestlund

Skriv något sött♥

Vad söt du är,ser jätteskönt ut,du kommer att somna gott, föressten jag har glömt att tala om vad du blev fin när du klippte dej,jag ringer dej nån dag, din faster Carina.

2009-09-09 @ 17:41:15
URL: http://myvestlund.se

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks