Panik, vad ska jag ha på mig...

Notebook Permalink


Bild: en av mina garderober.

Hejsan alla!
Imorse hade jag inte alls några idéer på vad jag skulle ha på mig. Jag höll nog på en timme. Ingenting dög kändes det som. Jag brukar faktiskt nästan aldrig ha problem. Men idag stod det stilla, så istället för att ta något utav mina plagg så gick jag till mammas garderob. Hehe, där hittade jag en söt blus. 
Det är en fördel att mamma har bra smak på kläder, jag blir oftast kär i dem.  
För ungefär en timme sen så ringde mammi och sa att hon hittat en kavaj i Amsterdam. Woho.

Vi hörs, nu ska jag gå och handla med min kära farmor & farfar.


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks