Onsdag, sista septemberdagen.

Notebook Permalink

Dagen har varit toppen. Efter functional moves som passet jag var på heter blev jag helt hyper. Självklart var träningspasset jobbigt. För er som aldrig prövat på functional moves så tränar man  styrka och kondition. Vad som fick mig att gå på just detta var för att min underbara mamma höll passet. Hon är instruktör på feelgood.
När jag kommit hem så åt jag med föräldrarna & sedan åkte vi och köpte en ny kaffe maskin (bilder kommer imorgon). Förresten så beställde jag klass & -ensamfoton + skolkatalog idag. Så förmodligen kommer det snart på posten (ska upp på bloggen senare).

Lev livet och njut av denna sommarbild på mig och Moa i Malta 2009.
 

  Me and my best friend.


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks