Måndag, 28 september.

Notebook Permalink
Hejsan kära bloggen.

Idag har det varit fullt upp. Niorna på min skola fick gå på en föreläsning på västerås högskola. Blev lite besiken, trodde att jag skulle hänga med bättre och att det skulle vara mer intressant. Den ointressanta föreläsningen som vara i mer än 2 timmar handla om framtidens teknik...
Suck.
Nu på kvällen har jag varit nere på feelgood och tränat speening. Väldigt roligt eftersom man träffa på lite bekanta människor.

Vad tycker ni om idol då? Fan vad bra Jon och Eddie är.


Jag, Hampus (lillebror), Mickaela, Anstasia, Konny (Mickans bror). Gamla tider det.
Vi tjejer var 6 år där och en i dag är vi tajta. Jag älskar er!

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: johanna

mysig blogg :)

2009-09-28 @ 23:31:14
URL: http://mixband.blogg.se/
Postat av: johanna

verkligen jättekul att höra :) kom gärna tillbaka!

2009-09-29 @ 19:35:51
URL: http://mixband.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks