Äntligen helg!

Notebook Permalink


Hola everybody!
Idag har det varit en lång dag för mig i skolan.. Vi har något som kallas frukost-matte varje fredag. Det börjar 07.00 och slutar när skolan går igång 08.30. Så imorse gick jag upp VÄLDIGT tidigt och kastade på mig mysiga kläder. Sedan satte jag mig på cykeln! Så skoja inte att jag är trött.
Nu snart kommer nog Nicklas förbi. Ska bli kul. Så har fixat till mig lite. Vad tycks? (bilden)

Ha en trevlig fredagskväll!
Vi hörs bloggen, kram My
 

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Carina Vestlund

Skriv något sött♥

Du är verkligen söt, tror att Niklas tycker det samma, hoppas ni får en trevlig helg tillsammans, hälsa. Faster

2009-09-11 @ 19:16:03
URL: http://myvestlund.se
Postat av: melina

du är söt!

2009-09-13 @ 12:10:03

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks