Som en helgdag + plugg.

Notebook Permalink
Hej Hej! ♥
Idag har jag hemstudiedag och det innebär att man jobbar hemifrån med skolarbete. Något som dem flesta tycker är väldigt skönt eftersom man slipper vara i skolan. Jag tänkte faktiskt ta en liten sovmorgon men så blev det inte. Istället så gick jag upp vid 8.00 och börja plugga direkt. Så under förmiddagen fick jag väldigt mycket gjort. Nu under eftermiddagen gick jag ut på en promenad och tog lite frisk luft sedan har jag varit och köpt kaffebröd till mamma mig och hampus för vi alla jobbar hemmifrån idag. Ska bli trevligt med en liten fika stund.

Ikväll ska jag på ett jobbigt men roligt träningspass & sen ska mammi och jag på Gymnasiemässan. Tur att vi har sånna mässor annars skulle jag nog inte ha någon aning om vilken linje eller vilken skola jag skulle vilja gå på.


Efter att jag varit och köpt kaffebröd.

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: K A R R O

Jotack, jag mår toppen jag. Hur mår du själv ? (; <3

2009-10-15 @ 09:57:10
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: Melina

ha en bra dag :) söt bild!

2009-10-15 @ 15:54:51
URL: http://mmelina.se

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks