Fotografier med vännerna i höstens vackra färger.

♦ Foto - Natur Permalink



Modeller: Emma & Moa


Modeller: Moa


Modeller: Emma & Moa & Vilma (katten)



Modell: Emma


Vilma, Moas söta katt.


Modeller: Jag & Moa. Fotograf: Emma Sjöberg.


Modell: Moa Svensson.


Modell: E

Modell: M

Frågor?
Läs igenom detta innan.

¤ Bilderna ska stanna här på bloggen. Dom enda som har tillåtelse att kopiera bilderna är E&M.
¤ Bildena har jag tagit förutom en bild som jag också skrev vem som tagit den.
¤ Fotografierna är tagna vid Svartån i Västerås.


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: emma

tack för en jättebra fotograf vi hade idag. vi fick till jättebra bilder!

2009-10-27 @ 18:44:39
URL: http://emmabiktoriia.blogg.se/
Postat av: michaz

vilka fina bilder, riktigt höst aktigt. när kommer vinter bilderna då ? :P haha

2009-10-28 @ 11:33:40
URL: http://michab.webblogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks