Monday,•

Notebook Permalink
När jag vaknade imorse så tittade jag på mobilen det första jag gjorde. Ett missat samtal och det sms där det stod
Ska vi åka dit om det är 15 minusgrader?

Jag tryckte så fort jag kunde upp Emmas nr och tryckte på grön lur. Vi vart överens om att vi ska åka pulka på björnö oavsett hur kallt det är - det gäller att klä på sig.

Så alldeles strax så ska jag bege mig på ett äventyr till Björnö med tre vänner. Och kanske så smsbloggar jag in en bild i bloggen.

Nu måste jag hälla i den varma chokladen i termosen.

Ha en underbar dag allesammans!
PUSS♥


Bild: "En kall värld utanför mitt fönster"


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Anonym

Hej, fin blogg, kolla gärna in min.

Kram/A.

2009-12-21 @ 11:39:57
URL: http://alfayadh.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks