Hua Hin, Thailand

Nöjen & Resor ♥ Permalink
 
Hej bloggen! Jag tänkte dela med mig av lite pics från min semester i Thailand;


Vi bodde på ett hotell som heter G Hua Hin Resort and Mall. Galet nice hotellrum med egen jacucci. 


Massor med gotti gott på nattmarknaden.
 

Mmm, denna enorma hummer testade vi oss på. Jag älskar seafood!


Grillad hummer.
 
Hua Hin en blåsig dag.
 
Detta foto tog jag en morgon när jag var ute på en pw vid stranden. Så vackert.
 
Wow, detta land tog mig med storm. Värmen på dagen, kvällen, i vattnet. Jag vill gärna åka tillbaka men då resa runt bland öar. Har någon utav mina läsare varit i Thailand? Tipsa gärna om vart jag bör åka vid nästa Thailandresa! ♥

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Moa | hobbyfotograf

Åh vad härliga bilder!!

2016-01-29 @ 06:57:26
URL: http://nouw.com/moahakansdotter
Postat av: Melvin

Hej, snygga bilder. hejar på dig! :D

2016-08-04 @ 11:02:07
URL: http://www.arbetskladerna.se

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks