Insta @myfoto

Notebook Permalink

Bild- 1. Nytt fint iPhoneskal från Malene Birger. 2. Selfie med pink hair. 3. Jobb från idag på Preemraff Göteborg. 4. Mumsigt, älskar blååååbär.


Dags för lite uppdatering. Jag sitter just nu på tåget från Göteborg efter två dagar med fotojobb. Igår fotograferade jag på Elmässan åt Midroc Electro. Idag var jag på Preemraff Göteborg. Väldigt häftigt!

Jag är faktiskt inte påväg hem än, åker till Helsingborg först. Ska hälsa på min saknade vän Anna som flyttat dit. Ska bli så roligt att få se hur hon har det i nya lägenheten.

Glöm inte att följa mig på instagram samt snapchat där jag uppdaterar dagligen om vad som händer i mitt liv. 
 
Snapchat: myvestlund
Instagram: myfoto

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Anonym

Älskar bär, så mumsigt!

2015-05-07 @ 17:20:59
Postat av: JOSEFINE

Älskar bär, så mumsigt!

2015-05-07 @ 17:21:20
URL: http://josefineeklunds.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks