CYKLAT 8 MIL

Nöjen & Resor ♥ Permalink

Moa och jag påväg till Fiskarkraken.

När vi kommit fram så var det sol så vi passade på att sola för sista gången.

Blev lite galna också... men det hör ju till...

Vatten! Dagas att bada!

Blöhö vad kallt det var!!!

Moa gör sig i ordning för att bada.

Lek i vatten

Visst ser man i hennes blick att hon säger "gaahha vad kallt!"

Två stolta badare!


Ja hemresan var ju lite intressant... Utanför Västerås får jag punka. INTE KUL ALLS! Så Moa fick skjutsa mig sista biten hem och min cykel. Har varit borta från 12.00 och kommer hem sisådär 20 på kvällen. Min rumpa gör ont efter all cyklande men annars var det super kul.

Nu utmanar jag dig att cykla 8 mil. Lycka till ♥


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

va de inte kallt?:O

2010-09-14 @ 11:25:36
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Anastasia

Såg riktigt kallt ut :o Modigt modigt My!

2010-09-14 @ 13:45:24
URL: http://anastasiabeckman.devote.se

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks