Baby pics ♥

♦ Foto - Människor Permalink

En liten liten fot...


Photoshop: Bilderna i gråskala. 

Ögonen trixade jag till såhär:
Först tog jag magnetlasso runt ett öga. Sen BildJusteringar - Intensitet/kontrast och väljer då -12 i kontrast. Efter det så  väljer jag BildJusteringar - Variationer. Och då kommer det upp olika alternativ på färger. Efter jag valt färg så tycker jag på okej och sedan gör jag samma sak på andra ögat.

Det finns massor med sätt att ändra ögonfärg på och men såhär gör jag.

Ha det bra, kram!

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: malin

så nice! jag har varit i outulett lite! :D <3

2010-03-07 @ 18:41:44
URL: http://lifebymk.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks