# Notebook

Clothes and stuff Permalink
Idag tog jag fram detta ur garderoben! Linnet är faktiskt köpt i Barcelona och jeansshortsen är från bikboks förra sommar kollektion.

Lite kort och gott om dagen. Skoldagen spenderades på djäkneberget. Mysigt mysigt! Sen så trippade jag och vännerna runt i några butiker för att sedan möta upp mamma och hitta den perfekta klänningen till avslutningen nästa vecka. (jjaaa, jag vet att jag är ute sent!!!!) Vi kan skippa den där delen att vi letade igenom en massa butiker innan vi beslöt oss att gå till den butiken som aldrig sviker en! MADDOX. Världens snyggaste klänningar om jag får säga det själv. Kanske lite dyrt men klart att man är värd dessa klänningar... ÅHHH!


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: matilda

vart liggen den affären?:)

2010-06-03 @ 17:25:00
Postat av: Vilmaz! ;D

Ååååååh vad snyggt linne!



Lyckos dig som har varit i barcelona! :]



Jag är oxå en typ som bara går runt i Linne och jeanshorts typ! :]

2010-06-03 @ 19:40:08
URL: http://vilmaz.blogg.se/
Postat av: Victorian Dreams

Japanskt mode

2010-06-03 @ 21:07:02
URL: http://www.victoriandreams.se

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks