♥ Bloggen 1 år idag ♥

Personligt! Permalink

Tänk att tiden går så fort! Det känns som jag startade den här bloggen igår... Men när jag bläddrar i akrivet så ser jag att jag faktiskt gjort en hel del så kan knappast startat den igår, hehe.

Jag har min gamla blogg som jag började med så jag har faktiskt snart bloggat två år totalt. Nyfiken att kika in på den? Besök http://my--barbie.blogspot.com/ Det är rätt kul att läsa hur jag var, vem jag var med, vad jag gjorde, hur jag såg ut.. ja sånt!

Det är inte bara min kära blogg som fyller år idag. Utan min lillebror Hampus fyller 13 år! Uppdaterar sen när jag kommit dit på plats där han ska firas. Pusshej! ♥


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks