Varför klippte jag av håret?

Notebook Permalink



Nu har jag haft page i snart 3 månader och jag har inte tröttnat än. Jag har alltid velat klippa håret kort men aldrig vågat göra det, så först så var det bestämt att jag skulle klippa mig korthårig till nyår. En av anledningarna var att jag tänke såhär "jag har sparat håret så länge och nu har det nästan blivit så långt jag vill ha det, så vi väntar med att klippa det." Man blir ju aldrig riktigt nöjd med sig själv och det är tråkigt men sant.
Men under sommaren så började jag lägga märke till att ALLA vill ha sitt hår långt. Och jag tröttnade fort på att vilja ha som alla andra. Dock vill ju inte alla ha långt hår men ni förstår vad jag menar. Så då vid augusti månad släpade jag mina tre vänner + mig själv till hårfrisören. När jag väl satt där och såg 2 dm av mitt hår rasa ner till golvet så kände jag mig inte ett dugg nervös. 

Nej, nu måste jag sluta att snacka om mitt hår.
Men vill ni se bilder direkt från frisörsalongen så klicka här!




Trackbacks