Fast jag inte orkar så ska jag inte ge upp..

Personligt! Permalink

    ... för innerst inne så vet jag att jag orkar!

   Sen en tid tillbaka har jag varit trött
   Försökt att vara allt på samma gång
   Så mycket man kan göra och borde och vill
   Mitt i allt så ska man räcka till

   Sen en tid tillbaka har jag varit tom
   Och försökt att hitta spår som leder rätt
   Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
   Och mitt i allt så ska man vara sann

   Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
   Och samlat damm på min gitarr
   För allting jag skriver blir ändå för kort
   Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

   Sen en tid tillbaka har jag varit tyst
   Och försökt att känna efter hur det känns
   Ja man gör som alla andra och försöker att bli van
   Men jag har tröttnat på att vara likadan

   Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag
   Och försökt att vara nån till lags
   Ja man kämpar för en plats som passar både här och där
   Och snart har man glömt vem man är

   Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär
   Och insett att jag måste börja om
   Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där

   // Sen en tid tillbaka - Melissa Horn


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

7dec men hoppas tidigare

2009-11-26 @ 20:58:12
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

ja hihi vad hittar du på nu då? kram

2009-11-26 @ 21:10:38
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: emma

fan va tråkigt att du inte mår så bra. hoppas det blir bättre snart sötnos

Postat av: Linnéa

Kul att du oxå gillade new moon :)



Hoppas att du får en superfredag :D

2009-11-27 @ 11:24:46
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: Självklart blir jag glad. Fyy va snäll du är :D



Jag älskar att gå på Media. Vi har alltid såå jävla roligt. Det är mycket praktiska saker, så det är ofta vi står med en kamera i handen liksom. Du kan välja till Matte B, Engelica B och Historia A som du måste ha för att komma in på högskola, så det har jag valt. Jag vill nämligen bli lärare, så då pratade jed med en studie vägledare och då valde jag rätt kurser. Hur lätt som helst. Jag ville ha tre roliga år, och de får jag. Plus chans att komma in på högskola :D <3

2009-11-27 @ 16:23:49
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: emma

Kikar in=)

2009-12-07 @ 14:56:52
URL: http://emmatj.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks