Nytt till paddan!

Blogg tips! Permalink
 
Mitt ipad fodral är verkligen utslitet så skulle verkligen behöva en ny fin. På Prylgrossen hittade jag ett fodral som skulle passa min padda. 
 
Det finns inte bara ipad skal på Prylgrossen. Det är en elektronikbutik som bland annat har mobilskal och mobiltillbehör för mobiler som iPhone och samsung galaxy. Det finns även en del jul relaterade produkter så som julbelysning och en hel del andra prylar.
 
Jag tyckte om det ljusrosa fodralet som ger ett bra skydd mot damm och repor. 
På sidan står det att "iPaden fästes enkelt i fodralet "Click on platta". Fodralet har även en inbyggt ställ som är perfekt då du vill titta på film eller använda facetime."

Låter smidigt och dessutom får man ett skärmskydd och en styluspenna. Jag har idag ingen styluspenna men det vore väldigt skönt att ha. Just för att slippa smuts från skärmen. 
Underlättar en del när man ska skriva, rita eller surfa. Den ska funka utmärkt till både smartphone och surfplatta.
 
 
 
Inlägget är skrivet tillsammans med Prylgrossen !

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Rebecca&Mathias

Riktigt snyggt! Ha en fortsatt fin Måndag! :)

2013-11-18 @ 19:56:39
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Kaffehörnan

De var supersnyggt

2013-11-21 @ 04:03:08
URL: http://www.kaffehornan.se

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks