Min favorit

Blogg tips! Permalink
 
 
Ett av mina bästa tips på produkter för håret är denna magiska olja från Morroccanoil. Jag vet att jag har nämt den förut men skulle kunna blogga om den om och om igen för att den är så bra! För er som inte vet så är tar den bort friss och reder ut ditt hår samtidigt som den bygger upp håret och ger det glans. Visst låter det grymt?

Moroccanoil Light Oil finns att köpa på frisörsalonger men det går också utmärkt att klicka hem den från BangerheadPå Bangerhead så har de ett stort utbud på bland annat hårprodukter från Morrocanoil, Kerastase, Redken Loreal, ghd, Matrix Pureology, Sebastian, Schwartzkopf, OSiS och Joico. 

Om ni inte har testat hårinpackningen från Morrocanoil måste ni göra det. Den är också helt fantastisk. Nu i sommar så slits håret väldigt mycket, därför kan det vara bra att ta extra väl hand om sitt hår. 
 
Hårinpackningen heter Moroccanoil Intense Hydrating Mask reparerar och återfuktar torrt och skadat hår. Håret känns lätthanterligt, naturligt och silkeslent efter behandling. Berikad med arganolja skyddar den håret mot föroreningar och antioxidanterna i inpackningen bevarar fukten i håret.
 
Marrocanoils olja och hårinpackning rekommenderar jag starkt. Jag såg att det finns ett smidigt "travel kit" med produkter från Moroccanoil. Då ingår både Shampoo, balsam, reparerande leave-in creamen Hydrating Styling Cream som skydda håret från solens skadliga strålar samtidigt som du tillför glans med Moroccanoil Original Treatment. Smart att ta med på resan i sommar. Finns att köpa HÄR

 

Hoppas ni tar hand om ert hår i sommar och att dessa tips gjorde någon nytta!
Kram och trevlig sommar på er ♡




♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Lanja - www.lanjas.com

åå fin, vad kostade den?

2013-07-18 @ 18:11:45
URL: http://lanjas.com

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks