Min blogg har varit nedlagd!

Notebook Permalink

Hej! Nu kommer man in på min blogg igen. Varför min blogg har varit nedlagd är därför att den har hamnat i ett spamfilter. Anledningen till varför bloggen hamnade där var för att en tjej från Norge vann veckans blogg och skulle länkas. Som jag alltid gör varje vecka länkar jag en vinnare i bloggen. När det inlägget var publicerat så gick inte min blogg att gå in på. Min blogg adress blev till http://ejaktiv.blogg.se

Jag har nu beslutat att lägga ner veckans blogg. Det är orättvist att inte mina läsare från andra länder ska få lika mycket chans som min läsare från Sverige. Men den fina tjejen från Norge ska självklart få en länk som ett fint avslut, fast på min facebooksida eftersom jag inte vågar bryta mot användarvillkoren igen!
Varför jag skriver detta är för att informera mina fina som kikar in här varje dag att gör inte detta misstag. Blogg.se har blivit väldigt stränga. Vilket är väldigt bra förstås! Spam är aldrig bra.

LITE INFO:

För att undvika detta så länka inte till utländska sidor, eller posta inte flera länkar i varje inlägg. Likaså lägg bara upp bilder som du fotat själv och kopiera inte heller text från andra sidor, utan skriv direkt i inläggsfältet.



♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: krist.in

Oj, det høres jo ut som om blogg.se er kjempestrenge! Merkelig at man ikke kan linke til sider fra andre land. menmen

2012-02-29 @ 12:14:07
URL: http://krist.in
Postat av: Marie

Jaha men så märkligt, men skönt att du kom på varför då

2012-02-29 @ 12:24:10
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks