Kan inte gå vidare till år 2011..

Personligt! Permalink

UTAN
att ha gjort en tillbakablick på år 2010! ;)


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
För att ha något roligt att svara på denna frågan så bakade jag muffins idag! Hahaha.
Höll du några av dina nyårslöften?
Jag lovade mig själv att inte vara så självkritisk och det tycker jag att jag varit bättre med :)
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte av mina närmsta :)
Gjorde du något förra året (2010) som du aldrig gjort förut?
Var med i tidningen om min blogg! Checka här!

Höll du några av dina nyårslöften?
Ärligt talat så hade jag inga... Men i år har jag. Men de får förbli hemliga!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar förra året (2010)?
Nope.

Vilka länder besökte du?
Spanien & Grekland.

Är det något du sakna år 2010 som du vill ha år 2011?
Ingenting speciellt faktiskt. Jag tycker 2010 var ett underbart år i sin helhet!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
7 Augusti, då gifte sig mina föräldrar. Det var en vacker dag.



Vad var din största framgång 2010?
Framgång och framgång... Men min största framgång i bloggen var när de skrev ett inlägg om idolbilderna i min blogg och blev länkad på www.blogg.se's hemsida!!! Då fick jag besöksrekord på 1,256 unika besökare! + Flera läsare från olika länder.

Största misstaget?
Levde inte i nuet.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har klarat mig fint ur alla situationer.

Bästa köpet?
En fin skjorta till N.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kameraprylar..


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Firandet i Moas stuga!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Rock your soul - Elisa
Like A G6 - Far East Movement
Teenage Crime - Adrian Lux
Love the way you lie - Rihanna

& Baby - Justin Bieber. Måste ha med den låten hihi. Sommarminnen!! Kika på DENNA video så förstår ni ♥

Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat tro mer på mig själv.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Förstorat upp saker och ting.

Hur tillbringade du julen?
Firade jul med min familj och släkt i Torsåker.

Blev du kär förra året (2010)?
Nej, jag har redan hamnat i kärleken för länge sen...

Favoritprogram på TV?
Hmm, Idol hihi!

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett väldigt stark ord. Jag kan inta hata folk. Men visst tycker man mindre om andra.. Men dem ska man inte lägga ner nå energi på. Jag försöker lägga ner energi på sånt som är positivt och viktigt istället!


Bästa boken du läste förra året (2010)?
Elsas mode! ♥♥♥

Största musikaliska upptäckten?
Linnea Henriksson

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade den med att släkten kom till Västerås + att min pojkvän var med.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag & Nicklas fick möjligheten att träffas oftare.


Vad fick dig att må bra?
Familj, mina dunderbra vänner, fotograferingen och sist men inte minst mannen som får ner mig på jorden. Min pojkvän!

Vem saknade du?
Michaela och Anastasia. Träffade dem alldeles för sällan!

De bästa nya människorna du träffade?
Linnea och Julia som började i samma klass som mig.


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Issa

sv: Jag älskar det! :D underlättar så enormt ibland! :D Dessvärre fanns det typ bara en sort som passade min kamera så det fanns inte så mycket o välja på.. Hehe men strunt samma lixom! :D

2011-01-04 @ 22:24:54
URL: http://khia.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks