Fråga angående min design

Frågor och svar Permalink



Hur får du alla ikoner på höger sida typ som: Click, Min utrustning, Mina läsare m.m ?

Eftersom jag fått frågor om min design så får jag väl ta upp det i det här inlägget. Alla ikoner som click & min utrustning är bildlänkar. Jag tog reda på hur man gjorde bilderna till länkar genom att kika in på designadinblogg - En toppen sida om du behöver hjälp med designen! Så gå in där och sök på "Bild till länk". Svårare än så är det inte...

Dock är bilden "Läs om min utrustning här!" animerad. Vill du lära dig animera i photoshop?
SE HIT!

Men hur gör du för att ha en liten info om besökare på bloggen? Jo du blir medlem HÄR och gör som det står.

hur får du alla ikoner på högra sida typ:
Click
Min utrustning
Mina läsare m.m ?

♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Malin

Vilken fin blogg du har tjejen! :)

2011-01-12 @ 15:48:28
URL: http://vinnarbilder.blogspot.com/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks