In the forest

Clothes and stuff Permalink
BILD: Dagens kläder i en ovanlig miljö!

Tjena mors brudar & killar för den delen!

Jag hoppas ni haft en amazing day för det har i alla fall jag. Jag är fruktansvärt sugen på att fota åhhhhh!! Kanske har jag har en liten stund över imorgon innan älskling kommer till Västerås. I så fall ska jag hitta på någon kul grej. Har redan lite idéer i huvudet!

Träningen inför barndanserna gick faktiskt bättre än väntat. Det kommer bli super kul att få dansa med barnen!!  (för mer information checka vår facebook grupp - (klicka här)

Kramen!


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Ninnis fotoblogg

svar: jaha! det är bara att skriva den text du vill ha över de kategorierna i typ fet stil (det gör du genom att skriva tex <b> FOTO </b>. Sedan borde det inte vara något mer tror jag. Säg gärna hur det gick om du provar!

2010-09-04 @ 14:32:48
URL: http://missebonie.blogg.se/
Postat av: ninni

fiina bilder! :)

2010-09-06 @ 17:46:00
URL: http://ninniisabella.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks