Min största resa

Personligt! Permalink

ONSDAGEN DEN 17:E JUNI 2009

Sista natten i Sverige...

Om 7 timmar är klockan 02.00 och då sitter jag i en bil påväg till Arlanda, med min bäste vän. Jag ska åka bort från allting.
Min familj, vänner, pojkvän, släkt & bort från Sverige.

Jag ska leva ett helt annat liv i Malta. Ett helt annat!
Moa och jag ska få uppleva hur det är att leva i Malta. Jag ska bo i en ny familj. Se hur de har det. Tänk, jag ska vara borta från Sverige i tre veckor.

Om du Nicklas Erixon läser dethär, du ska veta att jag kommer tänka på dig varje dag. "Jag älskar dig idag, jag älskar dig imorgon"

Om min familj läser dethär, ni ska veta att jag kommer längta efter er. Jag kommer sitta och tänka "vad gör ni idag?".

Om min släkt läser dethär, ni ska veta att jag ska berätta hela min resa för er när jag kommer hem.

Om mina vänner läser dethär, skicka inte sms. Det kostar skjortan!
Ha en fin sommar så syns vi när jag kommer hem 9 Juli.

//Ett udrag ur gamla bloggen. Jag var så nervös och liten. Hihi. Jag trodde allting skulle förändras efter denna resa. Det gjorde den inte. Inte det minsta. Jag fick bara lite fler minnen. Men det var lugnt min största resa. Alla borde få chansen att få åka iväg och få klara sig lite på egen hand.
Vill du se bilder från hela mitt äventyr: KLICKA HÄR!
//Ett udrag ur gamla bloggen. Jag var så nervös och liten. Hihi. Jag trodde allting skulle förändras efter denna resa. Det gjorde den inte. Inte det minsta. Jag fick bara lite fler minnen. Men det var lugnt min största resa. Alla borde få chansen att få åka iväg och få klara sig lite på egen hand.
//Ett udrag ur gamla bloggen. Jag var så nervös och liten. Hihi. Jag trodde allting skulle förändras efter denna resa. Det gjorde den inte. Inte det minsta. Jag fick bara lite fler minnen. Men det var lugnt min största resa. Alla borde få chansen att få åka iväg och få klara sig lite på egen hand.



♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Anastasia

gud blev skiträdd! trodde du skulle ba dra från allting nuuuu.. va du skräms my!

2010-09-22 @ 15:13:09
URL: http://www.anastasiabeckman.devote.se
Postat av: katta

Gud vad jag saknar Malta! hoppas allt är bra! tycker din blogg är toppen My :)<3

2010-09-22 @ 17:57:54

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks