It's Thursday!

Notebook Permalink

Hejsan alla underbara där ute ♥

Jag hoppas livet rullar på som vanlig och att ni är GLADA! Jag ber om ursäkt för gårdagens tysthet här på bloggen. Det var absolut inte meningen men jag fick ingen lust alls efter all sittandes vid datorn 24/7 så jag behövde jag gå ut och göra annat!

Idag hade vi lektion 2 i Photoshop. Sjävklart är det super kul, men speciellt när det går bra! Det är också svårt så det gäller att ha tålamod. Nej tummen upp för dagens media lektion!

PUSS PUSS

love My

Jag & Nicke på bröllopet. - från facebook.



♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Anastasia

Va fina ni är tillsammans!

2010-09-02 @ 19:41:10
URL: http://anastasiabeckman.devote.se
Postat av: Anonym

supersöta!

2010-09-18 @ 22:19:54

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks