Bag

Shopping♥ Permalink
Jag har letat som en tok efter den perfekta skolväskan. Visst det finns jätte fina väskor. Men hallå, ALLA HAR DOM! Så efter att gett upp sitt letande så ploppar det upp ett mms av mamma som befann sig i Stockholm (jobbar inom träning).

En bild på en väska med bollar på.
"Vill du ha, det är bollar på den?"


Självklart svara jag ja. Den är annorlunda och jag kan svära på att den INTE finns att få tag på i Västerås.

Sen fick jag svettband också! Kan vara bra eftersom jag tränar så hårt... not. Jorå, dom kan alltid komma till använding. Fick också ett nr av Fitness.


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Beatrice Jakbobsson [foto]

fin blogg :D

2010-09-07 @ 17:00:15
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks