En bra början!

Träning - Feelgood Permalink

Söndagen har än så länge bara varit alldeles underbar. Jobbet på feelgood var super roligt och barnen är såklart lika danssugna som vanligt hihi! Idag fick jag också fota några dansgrupper och det gick rätt bra.

Jag har också hunnit visa pappa köpcentret Igor! Han är lite efter jag vet... Men han har rest och gjort en massa annat... Måste tillägga att vi tog en fika på Kalle på spången också.

här sitter jag med magont. Hehe fick håll påvägen hem. Snacka om otränad... Men vi kan skylla på chokladbollen eller hur??

En pigg My kl.07.30
Innan alla glada barn kom!



♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Maja

Jo, det hade jag faktiskt tänkt ^^

Blir ju lite roligare om man får antingen ett macro eller ett fisheye i födelsedagspresent :D



(fyller nämligen år den 21 :D)

2010-10-03 @ 15:07:25
URL: http://majaedelsward.devote.se

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks