Jag kom inte in!

Frågor och svar Permalink



Carolina: (Kommenterat i detta inlägg!)
Hej my, jag har 2 frågor . 
1. var det svårt att komma in på JB? 
2 vart i västerås är denna bild tagen? 
Kram

Hejsan Carolina!

1.
Det var stor konkurrens för att komma in på John Bauer. När brevet kom med beskedet så rasa hela mitt liv. Jag kom inte in. It-media programmet var det enda jag ville. Jag lever för fotografier. Trots att jag var första reserv så var jag otroligt ledsen och besviken.

I två veckor mådde jag piss. Men jag försökte le och njuta av det underbara lovet. Men tanken fanns alltid i bakhuvudet "Vad ska jag göra nu? Det är ju där jag vill gå! Jag vill INGET annat!". Två veckor efter beskedet om att jag inte blev antagen så kom ett brev som förändra situationen helt. - Jag blev antagen!

2.
Bilderna är tagna vid svartån. För mer beskrivning kolla denna video!

Fotograferingen är verkligen stor en del av mitt liv.



♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks