♦ Vardagsprat

Notebook Permalink
Yeeehooo! Vilken dag.. Jösses!

Jag kommer precis från middagen. Idag har jag tränat som jag vet inte vad. Kanske för mycket... Men iallafall! Jag har först haft fotboll på idrotten (med skolan). Sedan har jag gått på löpbandet i sisådär 45 min och på det så har jag tränat mitt på mitt favoritpass FM - Läs mer om denna träningsform här! (KLICKA) Efteråt så mår man så jäkla bra, du blir pigg och klar i huvudet! Nej, leta upp närmaste Feelgood och pröva på detta! Ni kommer inte ångra er.
_
Får väl passa på att lägga in en bild på låtskrivarfestivalen i Västerås som jag var på idag. BILD: tagen med mobil!


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Wiilow Foto - Tankar - Känslor

tack fin fina du! Har du en extra prenumerant ;)



Jag säger det igen, dyu fäörgyllde min dag med den vackra komentaren! ♥

2010-05-27 @ 02:14:58
URL: http://wiilow.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks