Min fotohistoria.

Personligt! Permalink
Här om dan kom jag på att jag inte berättat något om hur fotointresset dök upp för mig. Så tänkte därför lite kort berätta det för er ♥

Pic: Mammas och pappas present från mig. Korten är tagna med min gamla samsung digitalkamera. Jag måste gått i 7:an då jag gjorde den.

Min första riktiga digitalkamera fick jag vid 12/13 års ålder som var en rosa samsung. Den hade jag fått genom att sälja jultidningar. Det var då det satte fart omedvetet...
Julafton 2008 så får jag ett fyrkantigt paket av pappa som innehåller en systemkamera med märket Canon. Just då visste jag inte riktigt att det skulle under 2009 leda till ett stort intresse. Jag är oerhört glad för den presenten, den måste varit den bästa julklappen någonsin!


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks