Heej heej, ja.. jag är här!

Notebook Permalink
BILD: En söt liten påse jag fick av mamma med tjej-tidningar. Hihi! Ser ni vad det står på? Jo "Till världens bästa tjej!" AWWWWW
Hej söndag kväll! Vilket väder ni haft i Västerås denna dag!! När jag kom med tåget från Fellingsbro så fick jag en chock. Det kändes som man åkt utomlands. Och hörrni.. jag ber om ursäkt för icke uppdatering - det var verkligen raka vägen till Nicklas igår efter att jag hade jobbat. Hann knappt in och hämta väskan hehe.
Men jag hoppas ni haft en trevlig helg. Vi hörs imorgon för jag har en del saker att ta itu med. Som ordna lite grejer till spex fotot imorgon. Jaa självklart hänger kameran med! PUSS PUSS ♥



♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks