Wednesday... what?

Notebook Permalink
Hej alla glada! ♥

Herregud så fort dagarna går, hinner knappt med mig själv. Idag är det hemstudiedag så jag & dataväskan ska hem till Moa och plugga med några skolkompisar. Vi har precis haft ett lov och sen har dom lagt in en hemstudiedag bara två dagar efter skolan börjat.. smart.

Egentligen ska jag inte klaga men jag vill verkligen vara i skolan och göra mitt och sen vill jag bara sluta, börja gymnasiet...

Idag får vi hoppas på att jag får min älskade nya mobil i handen. Det har tagit otroligt lång tid för att få en ny. Men IDAG ska mamma ha tid att fixa det så jag får väl hoppas att hon gör det. Hon har sagt så några dagar nu!

Ha trevlig solig dag, kram My
Jag right now.



♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks