Frågor & svar,.

Frågor och svar Permalink


 

Hur håller du o pojkvännen ihop? För visst har ni ett distansförhållande? Pratar ni mycket i telefon eller smsar o så? o hur ofta träffas ni? :) lite nyfyiken bara, kramisar /erica


Oj, hur vi håller ihop... Vi har varit tillsammans ett år nu + att vi bor långt ifrån varandra och jag vet fortfarande inte riktigt hur vi håller ihop. Men vi får det att funka eftersom vi vill vara tillsammans.

Ibland kan det gå mer än en månad innan vi träffas, det är riktigt jobbigt kan jag säga. Men när man väl träffas så känns det så jäkla bra så det är värt det! 

Vi smsar normalt. Jag skriver eller ringer när jag känner för det, inte mer än så. Det krävs verkligen jätte mycket för att ett distansförhållande ska funka. Det räcker inte bara med att man älskar varandra.


♡♡♡
Vill du boka mig som fotograf?
Kontakta mig på: [email protected]
♡♡♡
Postat av: Karin

så sant så ;)

Hur är det med dig ikväll?

Kram :D

2010-03-27 @ 22:49:00
URL: http://beliveinme.blogg.se/

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:


Trackbacks